رقابت 74 نفر از حافظان قرآن کریم در نجف آباد + تصاویر و کلیپ

0

مرحله اول چهاردهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه 13 اردیبهشت ماه 1398 در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد برگزار گردید.

رقابت 74 نفر از حافظان قرآن کریم در نجف آباد

به گزارش نجف آباد نگار حجت الاسلام قاسمی در حاشیه این آزمون گفت: این آزمون از طرف سازمان دارالقرآن کشور به صورت سراسری و سالیانه برگزار می گردد.

مسئول سازمان تبلیغات شهرستان نجف آباد با اشاره به زمان ثبت نام شرکت کنندگان گفت: ثبت نام شرکت کنندگان در اسفند ماه سال 97 صورت گرفته است و زمان برگزاری آزمون هرساله در اردیبهشت ماه صورت می گیرد.

ایشان با اشاره به فراوانی حافظان قرآن کریم در ادامه افزود: سازمان دارالقرآن الکریم با هدف سازماندهی و ایجاد سازوکار لازم، اقدام به برگزاری این آزمون می کند.

حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی در ادامه گفت و گو با خبرنگار نجف آباد نگار بیان کرد: امسال 55 نفر از خواهران و 19 نفر از برادران شهرستان نجف آباد در سه رشته حفظ کل، حفظ 20 جزء و حفظ 10 جزء در این آزمون شرکت کرده اند.

وی با به اشاره آزمون سال گذشته گفت: در آزمون سال گذشته 5 نفر از شرکت کنندگان شهرستان نجف آباد دارای رتبه شدند، یک نفر درجه دو تخصصی معادل فوق لیسانس، یک نفر درجه سه معادل لیسانس، دو نفر درجه چهار معادل فوق دیپلم و یک نفر درجه پنج معادل دیپلم را بدست آوردند.

رقابت 74 نفر از حافظان قرآن کریم در نجف آباد
رقابت حافظان قرآن کریم در نجف آباد

برگزاری دوره های تربیت مربی برای قرآن آموزان

ایشان در ادامه گفت: شهرستان نجف آباد 19 موسسه و خانه قرآنی شهری و روستایی دارد که مشغول برگزاری کلاس های قرآنی هستند؛ از قبیل کلاس های آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید و برگزاری دوره های تربیت مربی برای قرآن آموزان هستند که انشا الله در تابستان 98 آمادگی برگزاری دوره های قرآنی برای قرآن آموزان هستند.

حجت الاسلام یزدانبخش قاسمی مسئول سازمان تبلیغات شهرستان نجف آباد ضمن تشکر صمیمانه از کلیه دوستانی که در راستای اطلاع رسانی این آزمون، مسئولین و مدیران مهدهای قرآن، موسسات قرآنی، جامعه القرآن، خانه های قرآنی شهری و روستایی و تمامی حافظان شرکت کننده در این آزمون تاکید کرد: سازمان تبلیغات آمادگی دارد در راستای برگزاری کلاس ها و نشست های قرآنی و همچنین ثبت نام و اعطای مدرک تخصصی با این موسسات همکاری داشته باشد.

 

انتهای پیام / 137

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.