اجرای بیش از ۱۶هزار متر لایروبی در منطقه یک نجف آباد

0

گذری برعمکرد شهرداری منطقه یک نجف آباد در  تیرماه و ابتدای مرداد

به گزارش نجف آبادنا اجرای بیش از ۱۶هزار متر لایروبی در منطقه یک نجف آباد یکی از عملکردهای تیرماه و ابتدای مرداد شهرداری منطقه یک نجف آباد است.

مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد گفت: طی تیرماه سال جاری شاهد اجرای بیش از شانزده هزار متر لایروبی در نقاط مختلف منطقه بوده ایم که از این میزان بیشترین طول مربوط به خیابان قدس حدفاصل تقاطع منتظری تا شیخ بهایی با ۶۵۰۰متر بوده و جایگاه بعدی را خیابان شریعتی با دو هزار و هشتصد متر به خود اختصاص داده است.

اجرای بیش از ۱۶هزار متر لایروبی در منطقه یک نجف آباد

به گزارش نجف آبادنا جلال ربیعی از انجام ۲۲۰۰متر لایروبی در خیابان دلگشا حدفاصل ۲۲بهمن تا میدان مدافعان حرم خبر داد و گفت: بیش از 1800متر در خیابان ابولقاسمی، هفتصد متر در بلوار فجر، هفتصد و پنجاه متر در بلوار دفاع مقدس و نزدیک به 1700متر در باند جنوبی بلوار ولیعصر حدفاصل چهار راه امیر المومنین تا خیابان شهید ابولقاسمی از دیگر فعالیت های صورت گرفته در زمینه لایروبی جوی های سطح منطقه محسوب می شوند.

ربیعی ادامه داد: انجام سیصد متر لوله کشی در واحد متوفیات، جمع آوری ده درخت شکسته بر اثر وزش باد، کاشت سی متر گل در یکی از پارک های محله ای، تخريب و جمع آوري ضايعات بلوار میانی گلستان شهدا و انجام بلوك فرش رفوژ جایگزین به همراه جمع آوری منظم ضایعات رها شده در کمربندی ها و زمین های بایر سطح منطقه از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.

شست و شوی 24هزار متر جدول در یک ماه

ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود به کاشت هزار متر گل ناز گوشتی در پارک محله ای گلبهار در هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: در زمینه شست و شوی جداول نیز طی تیر ماه سال جاری شاهد انجام بیش از بیست و چهار هزار متر فعالیت بوده ایم که بیشترین میزان با ۸۷۰۰متر مربوط به بلوارهای آیت نجف آبادی و دفاع مقدس بوده است.

مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد از انجام ۷۵۰۰متر شست و شوی جدول در بلوارهای آیت الله ایزدی و الغدیر خبر داد و افزود: علاوه بر انجام اقدامات مشابه در شش هزار و پانصد متر از جداول بلوار طالقانی و حدود ۱۷۵۰ متر در بلوار استقلال و میادین بسیج و آ‌زادگان، در همین مدت کارهای دیگری مانند انجام سرامیک کاری در سرویس بهداشتی پارک لاله، انجام سنگ فرش در خیابان امام شرقی، 480 متر مکعب خاکبرداری در نقاط مختلف، حفر سه حلقه چاه جذبی و تخریب و اصلاح چهارصد متر از معابر پارک لاله انجام گرفته است.

نصب پنج دریچه فلزی، بیست و پنج متر اصلاح جداول، اجراي سنگ پايه المان پدر خورشيد من به میزان ده متر مربع، نزدیک به بیست متر بلوک چینی در کانال دفع آب های سطحی میدان شهدا و شست و شوی آبنماهای باغملی، پارک لاله و بوستان خدمت از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.

انتهای پیام / 137

شهرداری منطقه یک نجف آباد
شهرداری منطقه یک نجف آباد
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.