جمع آوری تصاویر شهدای سطح شهر نجف آباد برای بهسازی

مهدی رشیدزاده مسئول ستاد کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد از جمع آوری و بهسازی تصاویر شهدای نصب شده در سطح شهر نجف آباد خبر داد.

0

جمع آوری تصاویر شهدای سطح شهر نجف آباد برای بهسازی

به گزارش نجف آباد نگار مهدی رشید زاده مسئول ستاد کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد در خصوص جمع آوری تابلوهای فلزی تصاویر شهدا، نصب شده در بلوارهای شهرستان اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه:
پیرو بررسی وضع موجود و مربوط به تصاویر شهدا که در سطح شهر نصب شده است و درخواست هایی که از طرف خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور شهرستان نجف آباد داشتیم، تصمیم بر این شد که تصاویر موجود که از استاندارد لازم خارج شده و دچار چاپ فرسوده، ایمنی ضعیف شده اند و برخورداری از دید لازم را از دست داده اند جمع آوری می شوند.

البته از مدت ها پیش در صدد تهیه طرح جایگزین هستیم که هنوز توسط کارشناسان مربوطه به جمع بندی نرسیده ایم ولی در هر صورت با توکل به خدا و همکاری مسئولان محترم شهرستان نجف آباد طرح جایگزین اعلام و اجرا می گردد.

لذا به استحضار مردم شریف و شهید پرور نجف‌آباد و افراد متخصص می رسانیم ضمن تشکر از صبر و بردباری در صورتی که پیشنهادی در خصوص طرح جایگزین در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و ارتقای محیط زیبای شهر دارند نظرات خود را به کنگره شهدای شهرستان به آدرس و تلفن اعلام شده منعکس نمایند.

آدرس: تقاطع خیابان قدس ۲۲ بهمن دفتر مرکزی ستاد کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد.
تلفن: ۴۲۷۳۳۳۷۱ و ۴۲۷۳۳۳۷۲ با پیش شماره ۰۳۱

در ضمن از طریق قسمت نظرات سایت کنگره شهدای نجف آباد به آدرس http://www.shohadanajafabad.com
می توانید ما را از نظرات خود بهره مند کنید.

مهدی رشید زاده
مسئول ستاد کنگره سرداران و ۲۵۰۰ شهید شهرستان نجف آباد

انتهای پیام / 137

جمع آوری تصاویر شهدای سطح شهر نجف آباد برای بهسازی
جمع آوری تصاویر شهدای سطح شهر نجف آباد برای بهسازی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.